Zgłoszenie pobytu czasowego w Urzędzie
Każdy student, który planuje mieszkać w akademiku powyżej 3 miesięcy powinien zgłosić miejsce swojego tymczasowego pobytu w Urzędzie Miasta Poznania – Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych.
Adres: ul. Karola Libelta 16/20, Poznań – sala obsługi parter
Więcej informacji znajduje się na stronie Urzędu:
Na wizytę w urzędzie możesz umówić się poprzez:
– Internet (kalendarz)
– dzwoniąc pod nr telefonu: 61 646 33 44
– W formie wniosku elektronicznego;
Na wizytę w urzędzie potrzebujesz :
- Wypełniony wniosek (do pobrania w administracji lub wydrukowania ze strony) z podpisem kierownika DS Hanka
- Dowód osobisty lub paszport
- Umowę zawartą z domem studenckim Hanka
Po zameldowaniu w Urzędzie zostanie nadany numer PESEL (dla obcokrajowców).