Zgłoszenie pobytu czasowego w Urzędzie

Każdy student, który planuje mieszkać w akademiku powyżej 3 miesięcy powinien zgłosić miejsce swojego tymczasowego pobytu w Urzędzie Miasta Poznania – Wydział Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych.

Adres: ul. Karola Libelta 16/20, Poznań – sala obsługi parter

Więcej informacji znajduje się na stronie Urzędu:

https://bip.poznan.pl/bip/sprawy/zameldowanie-na-pobyt-staly-i-czasowy-trwajacy-ponad-3-miesiace-w-urzedzie-i-przez-internet,240646/

Na wizytę w urzędzie możesz umówić się poprzez:

– Internet (kalendarz)

– dzwoniąc pod nr telefonu: 61 646 33 44

– W formie wniosku elektronicznego;

Na wizytę w urzędzie potrzebujesz :

  • Wypełniony wniosek (do pobrania w administracji lub wydrukowania ze strony) z podpisem kierownika DS Hanka
  • Dowód osobisty lub paszport
  • Umowę zawartą z domem studenckim Hanka

Po zameldowaniu w Urzędzie zostanie nadany numer PESEL (dla obcokrajowców).