Zasady wymeldowania
1. Student wyprowadzający się z akademika zobowiązany jest do uregulowania wszystkich płatności za czynsz i odsetek.
2. Wymeldowanie następuje w dni robocze w godzinach od 8.00 – 15.00 i musi zostać zgłoszone minimum na 2 dni wcześniej w biurze administracji (osobiście lub mailowo).
3. Student zobowiązany jest do posprzątania pokoju (starcie kurzy, odkurzenie podłogi) oraz łazienki (w tym kabiny prysznicowej z osadu kamienia).
4. Poszewki należy znieść do magazynu brudnej pościeli znajdującego się na parterze przy recepcji.
5. W dniu wyprowadzki, w godzinach od 8:00 do 13:00, pokojowe sprawdzą pokój pod względem czystości oraz ewentualnych usterek i zniszczeń. Jeżeli wyprowadzka planowana jest wcześnie rano lub po godzinie 13:00 pokój musi zostać sprawdzony dzień wcześniej.
6. Po sprawdzeniu pokoju należy zgłosić się do biura administracji w celu weryfikacji płatności oraz dostarczenia wniosku o zwrot kaucji (wniosek o zwrot kaucji dostępny jest do pobrania w recepcji lub ze strony w zakładce dokumenty).
7. Kartę mieszkańca oraz kartę do pokoju należy zwrócić w momencie wyprowadzki w biurze administracji lub na recepcji.
Wszelkie rzeczy pozostawione przez studenta na terenie domu studenckiego zostaną wyrzucone po upływie 14 dni.